TRANSLATE - TRADUCTOR

Ha sigut un plaer!


Des de l'estiu de 2023 ja no soc ambaixador d'Olympus/OM Sytem per decisió pròpia. Han sigut uns anys magnífics de gaudir de la fotografia amb el recolzament d'una gran marca, i el millor de tot ha sigut conéixer les persones que van creure en un servidor. Tinc la gran sort que a molts d'ells i elles els puc considerar amics actualment i això continuarà així independentment de l'equip que faci servir. 

Les raons que m'han portat a aquesta decisió són estrictament personals i definitives, però he pensat que les persones que passeu per aquest bloc mereixíeu una explicació. 

La foto que il·lustra aquesta entrada és un petit resum del que us comentava més amunt, és un orgull compartir el temps que  m'ha tocat viure amb persones com en Cesc Casanova i l'Albert Martí, així com tots els integrants de l'equip d'Olympus Espanya:  la Mireia Ruzafa, en Tito García (contigo empezó todo!), la Eli Soley, en Toni Cárdenas, l'Alícia Rey, la Laura Ayuso, en Xus, La Sole, en Federico,  i tantes i tantes bones persones que La Fotografia va fer que fóssim companys de viatge al llarg d'aquets anys. 

Així mateix, m'agradaria anomenar (a risc de deixar-me algú) una serie de persones relacionades d'alguna manera amb l'univers Olympus que han sigut importants per a mi: Manel Abril, Manolo Toledo, Tino Soriano, Maria Rosa Vila, Agus Martin i alguns més que segur em deixo, les meves disculpes.

Ja us dic que Olympusmania seguirà obert, tanta feina no pot quedar oblidada i penso que encara pot ajudar a molts usuaris d'Olympus/OM System, la raó per la cual va néixer.

La meva activitat fotogràfica segueix amb un munt de projectes que tinc al cap, el pròxim llibre n'és el principal i ja serà el vuité! Seguim!

 Si us ve de gust, ja sabeu que em podreu trobar als següents llocs:

Blog Fotos Imperfectes

Instagram macros, Instagram Soledats, Instagram Pop Art, Instagram Fotos Imperfectes.

X-Tweeter

Facebook


Ens veiem als camins i als carrers!

5 comentaris:

Jordi Gavaldà ha dit...

Ens veiem viatjant pel món de la fotografia! OM SYSTEM ha perdut un gran valor, però per sort, no ha estat així per la fotografia!
Sempre he pensat i continuu pensant què ets una d’aquestes persones què fan millor el món!
Gràcies Martín!

Unknown ha dit...

Ha estat un plaer seguir d’apropar totes les publicacions d’aquest magnífic blog, molt bona feina!! Una abraçada

manelympus ha dit...

Nos conocimos en la SONIMAGFOTO 2007, y desde entonces la nuestra amistad fue creciendo y hasta nuestros días... gracias por acordarte de mi en el la explicación de OLYSPUSMANIA, por suerte vivimos muy cerca y de hecho no estaremos tan desconectados... SALUD.

agus ha dit...

los usuarios de olympus perdemos un gran valor pero los aficionados a la fotografia seguiremos disfrutando de tus fotos y quien sabe a lo mejor de tus tutoriales aunque sean de otra marca,saludos desde Granollers
PD: OMSYSTEM no me inspira confianza

Josep Carmel Gas Martín ha dit...

Gràcies pel comentari, Martín.
L'he llegit amb interès perquè no sabia què havia passat perquè deixessis de ser embaixador d'Olympus. T'agraeixo també que el material que has fet quedi per consultar-lo els que encara seguim amb la marca. Jo sóc un simple aficionat i, per tant, les teves lliçons em seran de ben segur de molt ajut.
No cal dir que miro les teves fotos a l'instagram i segueixen sent precioses (qui en sap, en sap, porti la càmera que porti).
Salut i fins sempre, Martín.