TRANSLATE - TRADUCTOR

Nova càmera OM-5





S'ha presentat avui 26 d'octubre de 2022 la nova OM System OM-5, la primera càmera de la marca que porta el seu logo al frontal. Per fer un resumen molt ràpid podríem dir que es tracta d'un cos amb les mides, pes i accessoris de l'anterior Olympus EM5 MK3 amb el sensor, processador i moltes funcions de la EM1 MK3. Aquí podeu trobar la web oficial i les especificacions tècniques. També podeu descarregar el manual d'instruccions en castellà. El preu oficial serà de 1299 € i l'arribada a botigues serà a partir de finals de novembre d'aquest any. A part de les ofertes dels diferents kits, si es fa la reserva  fins al 30 de novembre la marca dona una garantia de 5 anys,  una opció que s'ha de valorar. Per cert, m'agrada molt en negre, em recorda la EM5 original del 2012 que tan bon resultat va donar.
Intentarem provar una unitat les pròximes setmanes per compartir amb vosaltres les impressions d'ús a la vida real, a veure si arriben prou unitats de mostra! 

1 comentari:

agus ha dit...

estic desitjant que li facis un test doncs estic pensant en agafar-ne una,s
alut.